Convocatòria de premsa
El creatiu Richard Wakefield ens parlarà de
storytelling, noves formes de publicitar des de
l’emoció i ens presentarà la campanya Destroy
Mineland, contra les mines antipersona
La intervenció del director d’El Periódico, Enric Hernández, servirà
d’avantsala i ens endinsarà en el perfil del Director Creatiu

Divendres, 8 de maig a les 9h. L’Auditori de Cornellà

Director Creatiu de WR Stroyteling i professor de la Facultat
Blanquerna Comunicació, Richard Wakefield ens parlarà el proper 8 de
maig de “La màgia del storytelling”, noves formes d’explicar missatges publicitaris basades en l’emoció i
no tant en la demostració de producte. Fórmules que aconsegueixen que
el consumidor tingui experiències positives amb la marca, que la
recordi.

Wakefield ens presentarà també la campanya de comunicació internacional, Destroy Mineland,
impulsada per l’associació solidària Publicitarios Implicados de la
qual és director i fundador. A punt de veure la llum en els mitjans, el
projecte ja s’ha convertit en tot un referent en la història de la publicitat
amb la col·laboració de forma altruista de 15 empreses vinculades a
aquest món i que insta a tots els països del món a la signatura del
Tractat d’Ottawa, en contra de la fabricació i distribució de les mines
antipersona i que de forma excepcional té com a receptors a Barack
Obama, Vladimir Putin o Xi Jinping.

Serà el director d’El Periódico de Catalunya, Enric Hernández,
qui ens aproparà al perfil del nostre convidat guardonat en nombroses
ocasions i autor de campanyes de prestigi per a firmes de primer nivell. 
L’esmorzar-conferència del proper 8 de maig és un nou punt
de trobada del teixit empresarial, una oportunitat per conèixer
vivències d’èxit, analitzar-les i generar iniciatives que puguin ser tot
un referent pels empresaris de Cornellà i del seu entorn. 
L’acte s’iniciarà a les 9h amb l’esmorzar per desprès donar pas a la ponència. Preguem confirmació. 
Lloc: L’Auditori de Cornellà
Albert Einstein, 51. Cornellà de Llobregat

Comparteix-lo: