Notícies

Cornellà Creació

Face to Face: Mónica Moro i Enrique Burgos

Read more
  Face to face: Mónica Moro, Directora General Creativa McCann Espanya i Enrique Burgos, Precision & Marketing Europa Occidental a Coca-Cola  Mónica Moro: La bona creativitat no només guanya premis. Ven.  Enrique Burgos: El consumidor ha d’entendre que...

Nota de premsa Mónica Moro i Enrique Burgos

Read more
  Convocatòria de premsa La Directora General Creativa de McCann Espanya, Mónica Moro i Enrique Burgos, Precision & CRM Marketing Manager per a Europa Occidental a Coca-Cola, protagonitzen el proper Cornellà Creació   Divendres, 9 de juny a les 13,30h....

Nota de premsa Daniel Innerarity

Read more
Daniel Innerarity, Catedràtic de Filosofia Política, investigador Ikerbasque en la Universitat del País Basc i director de l’Institut Globernance “Tenim dues notícies, una bona i una altra dolenta: la bona és que el futur d’Europa està a les nostres mans, la dolenta...

Convocatòria de premsa

Read more
Convocatòria de premsa El filòsof i expert en política, Daniel Innerarity, retrata L´Europa actual en el Cornellà Creació El director de l’Institut de Governança Democràtica, Globernance, ens presentarà en primícia el seu nou llibre ‘La democràcia en Europa’...

Face to Face: Bisila Bokoko vs Aktham Habbaba

Read more
Face to face: Bisila Bokoko: “No deixin que Donald Trump els impedeixi complir el seu somni americà” Aktham Habbaba: “USA, gran potencial que no és tan lluny. S’han d’aprofitar les oportunitats”   Bisila Bokoko, una de les espanyoles més influents en el món dels...

Com fer negocis als Estats Units en l’era Trump, temàtica del primer face to face de la temporada

Read more
Convocatòria de premsa Com fer negocis als Estats Units en l’era Trump, temàtica del primer face to face de la temporada Comptarem amb Bisila Bokoko, una de les dones espanyoles més influents en el món dels negocis americans i amb Aktham Habbaba, executiu de...

Moisés Naím: “Al Segle XXI el poder és més fàcil d´obtenir, més difícil de mantenir i més fàcil de perdre”

Read more
Moisés Naím: “Al segle XXI el poder és més fàcil d’obtenir, més difícil de mantenir i més fàcil de perdre” Afirmació de l’analista internacional i un dels columnistes més llegits en llengua espanyola, en el marc de la inauguració del Cornellà Creació 2017 El...

El reconegut analista internacional, Moisés Naím, inaugura l’octava edició del Cornellà Creació 2017

Read more
El reconegut analista internacional, Moisés Naím, inaugura l’octava edició del Cornellà Creació ‘Repensar el món’ és el títol de la seva conferència, un dels líders del pensament global més influents i president del Grupo de los Cincuenta Divendres, 13 de gener a les...

L’escriptora, Elif Shafak i el periodista, Marc Marginedas, posen el punt i final al Cornellà Creació 2016

Read more
“L’escriptora, Elif Shafak i el periodista, Marc Marginedas, posen el punt i final al Cornellà Creació 2016” Elif Shafak: “En un moment de la història, quan l’oposició ha estat intimidada, els drets de les dones s’han convertit en centre de la resistència” Marc...

“La novel·lista i una de les escriptores turques més influents del moment, Elif Shafak i el periodista, Marc Marginedas, convidats del CCF”

Read more
“La novel·lista i una de les escriptores turques més influents del moment, Elif Shafak i el periodista, Marc Marginedas, convidats del CCF” Els nostres ponents s’obriran al fòrum sincerant-se sobre la veritable situació que es viu a zones de conflicte com Turquia,...

“Davant els nous models de negoci que emergeixen, és important decidir en què innovar, com fer-ho i amb qui!”

Read more
“Davant els nous models de negoci que emergeixen, és important decidir en què innovar, com fer-ho i amb qui!” Afirmació del Director General de Telefònica a Catalunya, Kim Faura, en el marc de la seva conferència d’avui en el CCF que porta per títol ‘Temps disruptius,...

Javier Chércoles: “La gestió de la greu crisi del col·lapse del Rana Plaza com a mitjà per a l’acumulació de confiança entre parts involucrades”

Read more
Javier Chércoles: “La gestió de la greu crisi del col·lapse del Rana Plaza com a mitjà per a l’acumulació de confiança entre parts involucrades” L’exdirectiu d’Inditex ens ha parlat del seu projecte que té com a objectiu que les multinacionals que produeixen en...

Arxiu del blog